2011-09-02
 15:21:04

Naivitet och uppdatering!

Hur kanman gång på gång öppna sitt hjärta och lita på folk sedan få sitt förtroende krossat med hjärtat?`och sedan öppna sig igen och lita på någon?
detta är tamefan mönstret i mitt liv'!
Tyvärr verkar jag vara för naiv eller ointelligent för att ändra på det så kontentan blir att jag har mig själv att skylla!


nu kommer det roliga iaf bilderna från gångna månader !!anna o tess vid heron! :)Mitt konstverk till hår gjort av johanna!Syrran på ikea:)jag o william moffar körsbär :) skit att den e så suddig ! :P  systers fest!meee Snyggve! :P På Harry potter and the deathly hallows part two :)

Midsommar guys! midsommar"!  guys!!  :)  Nya klänningenNew Lbd :)   jajjajaaa drinks are in :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: