2010-12-15
 20:33:06

Here we go again..

Är så trött har varit sjuk i snart två veckor igår fick jag änteligen Penicillin (Halsfluss)
synd bara att det är lika lätt att svälja en helgrams kåvepenin som att svälja enDum apelsin apelsin när man har så här ont.



För övrigt så måste jag nog erkänna att jag varit oresonlig angående en viss person,men hur många gånger kan man bli sviken av en och samma "så kallade vän" utan att bli en dörrmatta, efter att förstått personens känslor..förlåtit i det oändliga.. men jag är inte helt oskyldig . jag får alltid denna känsla när jag givit upp
har jag gjort rätt eller fel?jag är alltid så säker först men sedan när 1-2 månader ibland mer har gått blir jag osäker.

Anyway-man säger så mycket man inte menar gör så mycket man ångrar..och personen som tilldelats detta inlägg läser det med största sannolikhet inte så varför ägnar man då tid..Jag är väl knäpp.JA!


Love :)


Aschmanda
PUBLICERAT: 2010-12-15, 20:48:28 | URL: http://aschmanda.devote.se/

sv: Haha tack så mycket :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: