2010-05-18
 12:28:06

Minnen,Analyzerande Funderingar. Och lite musik

Hur kan det koma sig att man ibland förtränger och glömmer fantastiska &hemska händelser som verkligen skapat den person man är idag? Är det bara jag som över analyserar allt?
Som ser tecken och mening i för andra helt opegripliga ting.

Och sen ibland så går man och inbillar sig att"vissa" personer inte finns för att man inte tänker på dem.
Blir livet lättare så? Kan man ta allt samtidigt eller behöver vi stänga ute vissa saker för att överleva?

Musiken var för mig ett sätt att överleva i mina svåra tonår jag var svår mot mig själv och andra,Hel broder daniel och ebba grön var då min religion.

Idag har jag anammat en mer kristen tro och kan tom tåla britney men absolut och aldrig dansband.

Kan man helt komma över svåra händelser och dessutom lära av dem?

Är väldigt tacksam för något idag som jag trodde var slutet då. Och jag fick den största kärleken i livet mitt barn william<3 Jag kan aldrig göra nog för dig.


Johan
PUBLICERAT: 2010-05-19, 07:22:27

Jag älskar dej.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: