2010-05-06
 10:01:22

Morgonpigg!

Idag hade jag chansen att få sova men lyckades med konstycket att vakna 2 timmar innan jag behövde gå upp,vad glad jag blev.

Jaja men det är ju bara att somna om säger sambon<3 :Ja visst det kan du men inte jag!Så här kände jag mig idag=)


I helgen var vi i borlänge och hälsade på min bror,det var trevligt bilder finns för alla mina vänner på facebook.men lägger väl upp några här.JonRiding .Något av det ovanligaste jag sett någon ha på en bil SIster,mother and son<3s
Något av det ovanligaste jag sett någon ha på en bil
Skulle även ha lagt upp bilder på inköp men jag har i min trötthet råkat slänga en hel shopping dag tillsammans med sopor.
Usch jag blir så arg på mig själv.usch ja



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: