2010-10-06
 10:23:06

He wasnt man enough for me!

No one can ever replace u..no one comes close..


Vad definierar ett bra förhållande?inga bråk inget tjafs?inga lögner?toffleri?uppoffrande? eller allt detta och mer?

Kan säga att jag personligen är mycket krävande, ingen annan skulle orka med mig i längden det vet jag och jag kommer altid jobba med den jag är för att bli bättre men kommer aldrig byta personlighet för att passa in...

Så de jag förlorat på denna väg säger jag bara good riddance! Ingen av er var vän nog eller man nog för mig.. men du johan är allt allt!

Och vi bråkar om allt ofta nästan varje dag otaliga är tårar och svek från båda parter men det vi har är starkare än diamant,ingen kan förstå utifrån..its something unpredcitable but in the end u know its right we will have the time of our lives:Dbabi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: