2010-10-15
 18:47:28

Lögner svek och svartjuka!

Ingen fet text idag,är totalt tom på allt.. Varför ljuger man för den man älskar?är jag dum som tycker det är en såå stor sak när man ljuger om en liten sak?
Vet att det är kärlek som är få förunnat,men jag hatar när du ljuger!!!!
Men jag tror faktiskt inte det är någon big deal för dig:(

Jag förlorar mycket på att vara krävande och säga att jag vill ha sanning,jag gör mig av med falska personer orkar inte känna att jag inte kan lita på någon,eller att jag inte betyder något för en viss person..Är man dominant och kontrollerande då? Ja  men vissa bekantskaper är Onödiga..

Finns det en livslång vän&kärlek för mig?Jag har J.I men jag kan inte lita på dig till 100 det kan jag iofs inte med någon..


Är avundsjuka på dem som blir sårade och har öppet hjärta,och är starka nog i sig själv att alltid kunna ge folk en ny chans.Mee


Fia
PUBLICERAT: 2010-11-21, 10:20:32 | URL: http://sagacarolina.blogg.se/

meeh?? vadan detta??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: