2010-09-18
 19:46:15

Bitterfittans Praktikant!

Har insett hur mycket man kan bära inom sig och hur det kan bli när vreden sprutar åt alla håll,men frågan är om jag kan eller vill stänga allt eller något inom mig.


Ibland vill man bara skrika rakt ut att du din jla idiot kom hit så ska jag....eller gråta floder och säga hur kunde du?vet du inte vad du betyder för mig..

Och glädjen finns också men det är så ofantligt lite i jämförelse med all negativ skit..

Men nu är jag vuxen och jobbar och har ett barn<3 så alla ovanstående saker får läggas på hyllan.

Ser i övrigt fram mot  att förhoppnings vis kunna unna mig en shopping runda i slutet av månaden har min blick på svarta sammetstajts och lite andra underbara saker,ska försöka komma med bilder.
Tror jag ska rota fram min morsas gamla pälsjacka/Vintage oh yes.meSötaste



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: