2010-09-24
 13:14:08

Skäms! På Mig!

dumjäveln!Jag har fått en chans som jag så länge sökt och velat ha,varför fösöker jag redan förstöra för mig själv?
Blir så arg på mig själv att jag skulle kunna ge mig själv stryk,och skäms så jag vil kräkas..hur kan jag vara så här dum?

Jag sa till alla nu klarar jag det här ni ska få se jag är inte ett totalt slöseri, men jag kanske är det jag är nog för lat.

Vad ska det bli av mig?jag är totalt värdelös,och tydligen dum i huvudet!

Kanske borde göra slut på mitt lidande o hoppa från ett tak?usch vilken depp dag det här blev.


j.
PUBLICERAT: 2010-09-25, 16:50:54

jag tycker inte att du är värdelös.

du kan klara allt bara du lägger mankentill

det vet jag!


Anonym
PUBLICERAT: 2011-03-10, 10:39:42

Nej det e du inte. du har gjort det as bra med det här jobbet. :) jätte stolt e jag. du har kommit sent men det gör ju alla människor nångång ju :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: