2011-02-25
 17:54:20

FÅR VÄL TITELN VÄRLDENS SÄMSTA BLOGGARE OCH UPPDATERARE!

Det finns så jävla mycket att säga nu så jag avreagerar mig nu..

Nr 1 - det faktum att jag fortfarande inte har någon matlust alls och fortsätter gå ner i vikt, jättekul egentligen men inte igår då jag faktiskt svimmade.

Nr 2. - Jag vet vad jag vill jobba med ÄNTLIGEN!! men det är en så lång väg att gå och jag tvivlar ännu på mig själv och om jag har kapaciteten att klara det som krävs.

Nr 3. - Är det svåraste  av allt och jag vet inte ut eller in.. jag vill vara fri  jag vill vara älskad jag vill vara bara din, och vill att du ska vara bara min.. men samtidigt vill jag inte vara någons.

Nr 4- Ångesten av att bli gammal käring och inte åstadkommit något av värde enligt mig själv dock har jag iaf varit Mamma i snart 3 år och tror jag gör ett ganska bra jobb .

Nr 5- är den värdsligaste sak men .. fy faaaan vad trött jag är på denna vintern!!



jag för 15 kg sedan... jag för 3 kg sedan..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: