2011-01-10
 22:42:55

2011

Okej har inte uppdaterat på ca 3 månader men men..

Känner mig som en ja jag vet inte vad!
Jag är på gång äntligen jobb i sikte och dessutom en större frid inombords som jag aldrig egentligen känt,och dessutom har jag gått ner ungefär 4 kilo:D
Är nu på min innan graviditets vikt,skulle vara fantastiskt att komma ner till min ungdoms vikt.

3 stora saker händer detta år .. numero UNO är den 14 januari då har jag och mitt livs kärlek varit tillsammans i 8år,Can u belive it baby?
2.Jag blir vuxen på riktigt förhoppnings vis:P fyller 25:D
3.Min ängel och prins mitt ALLT min pojke blir 3.


Johan Isacson
PUBLICERAT: 2011-03-10, 10:11:03

Det e det här jag snackar om (stora saker händer detta år .. numero UNO är den 14 januari då har jag och mitt livs kärlek varit tillsammans i 8år,Can u belive it baby? ) att du skrev så för drygt 2 månader sen o sen helt plötsligt ändrade du dej. :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: