2011-05-03
 08:34:42

Vår eller hur var det?

Nu har man alltså gått och njutit av fantaskiskt väder i flera veckor så kommer dråpslaget snö!!! vad ända in i helvete??

Idag kommer bli en jobbig dag jag kommer tvingas ta ett beslut jag inte vill, eller så kommer jag inte ha möjligheten att ta beslutet.. Det kan bli livsavgörande,som jag ser det.


Då är det bra med fantasiska vänner och familj, inte många men de finns där och det var de som brydde sig nog att gratta mig och festa med mig.


För övrigt har jag dåligt samvete av för mycket shopping fattas faktiskt pengar till 2 räkningar (
inte bra)

VAD är det med mig?? jag brukar inte vara så.. jag brukar vara värsta pedanten med räkningar :P


my bestie



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: